петак, 04. јануар 2013.

Špargle (šparoge) sa pršutom i makaronima sa sirom i Stobi cuvee belo

Evo, opet ja sa šparglom! Ostalo mi nešto  špargli od prošlog recepta, pa ajd' da napravim nešto.
Špargle ne seći, već ih tako duge kakve su-propržiti. Kad su gotove, umotati oko njih pršutu ili šunku i još pola minuta - minut propržiti.
Prilog:
Skuvati makarone, izvaditi, staviti pavlake i mladog sira. Posuti sa malo lista peršuna.

Na pršutu, tj. špargle  staviti malo kečapa i to je to!

Uz ovo jelo koje sam sam osmislio (!) pio sam sjajnu kupažu belih vina makedonske vinarije Stobi. Prijatno me je iznenadio i  miris i ukus i završnica- pravo uživanje za oko 350 - 400 dinara. Stobi cuvee belo treba odma' popiti. Posle nekoliko dana po otvaranju  i stajanja u frižideru, malo je izgubilo od svežine, šarma i arome. Možda je i moja krivica, moguće da nisam dobro začepio bocu...


Ocena za vino: 4+!

Нема коментара:

Постави коментар