уторак, 27. новембар 2012.

Brzi ručak-pileće belo sa prazilukom i bademima na kajmaku i pečenim krompirom

Ponekad se nema vremena za kuvanje. Ponekad se ima jaaaaaako malo vremena za kuvanje. Ponekad se uopšte nema vremena za kuvanje! E, ako se nađete u ovoj poslednjoj situaciji, a normalan ste čovek, dakle nemate love za restorane, a ne jede vam se neka bezvezarija u pekari ili fast food trovačnici na ćošku, onda ipak odvojite malo vremena za kuvanje!
Ja sam pre neki dan bio u situaciji broj 3. Otišao sam u Merkator, kupio već gotov tzv. domaći, tj pekarski krompir i pakovanje pilećeg belog bez kožice, ali sa kostima (to je jeftinije nego čist file, bez kostiju) i malo svežeg paradajza.
Krompir je bio vruć, a kad sam stigao kući isfiletirao sam piletinu, od jednog pakovanja napravio 6 šnicli i ostavio kosti za neku buduću domaću supu. U tiganj sam stavio maslinovo ulje, filete začinjene začinom koji se dobije na pakovanju piletine (!). Pored sam stavio iseckano malo praziluka i badema da se prži. Praziluk i bademe sam posolio, pobiberio. Na kraju, na filete sam stavio po kašičicu kajmaka pa garnirung od praziluka i badema. Salatu sam napravio od paradajza i mladog sira. Posuo sam je solju, origanom i maslinovim uljem. Sve je bilo gotovo za oko 15 minuta!
I bilo je fenomenalno!


Cena klope: Pileće belo bez kožice je oko 350 din, upotrebio  2/3 pakovanja za dvoje, 400 grama pečenog krompira je oko 110 dinara. Sve ostalo je po malo, može da košta maksimalno 100 din.

Нема коментара:

Постави коментар