уторак, 30. октобар 2012.

Nova vinoteka u Novom Sadu

Večeras je otvorena vinoteka "Naša vina" u Dunavskoj 31 u centru centra NS-a.
Pio sam roze vinarije Vindulo iz Temerina-veoma dobar, pitak. Voleo bih da je gušći, ali to i nije tako bitno - prvi utisak je - četvorka. Takođe probao sam i iznenađujući cabernet franc vinarije Đurđić iz Sremskih Karlovaca- ocena 5-. Toliko mi se to vino dopalo da sam kupio jednu bocu (755 din). Na boci piše da ima 15% alkohola! Čoveče. Kad otvorim i probam videću da li je to služeno na otvaranju. Treće vino koje sam pio na otvaranju je provereno dobra frankovka vinarije Vindulo. Pio sam je nedavno cele noći na jednoj svadbi. Bez glavobolje, bez posledica. Frankovka za primer! Bez napadnih kiselina, pitko, srednje gustine. Jako dobro ide sa crvenim mesom, pečenjem itd... Ocena 4.
Sva tri vina su odlična i vredna kupovine, vinoteka je kul uređena, bez kičeraja, baš kako i treba. Bitno je da je ambijent ugodan, da je osoblje ljubazno (bilo je tako na otvaranju) i da ljubitelji vina mogu na miru da degustiraju i kupuju. Pored Vindulo i Đurđića u ponudi su i vina departmana za vinogradarstvo Poljoprivrednog fakulteta iz Novog Sada-Sremskih Karlovaca i Mačkovog podruma iz Iriga, kao i Vinum-a iz Sremskih Karlovaca.
Utisak je da se kod nas zaista širi "vinska kultura" i da su domaće vinarije u poslednjih nekoliko godina veoma napredovale. Ide se na kvalitet, a to je prava stvar! BRAVO!

Нема коментара:

Постави коментар