уторак, 05. јун 2012.

Orient Express

Evo i prve poslastice na blogu! Neće ih biti puno, jer  ne volim kolače, slatko itd... Mogu 3-4 x godišnje da pojedem nešto orijentalno-tulumbe, baklave, urmašice, tufahije i to je to. Ali, voće obožavam. Zato sledi jedna voćna poslastica koja se sprema za 3 minuta!

U suštini, poslastica je voćno-povrćna, a napravio sam je večeras. Sve je inicirala moja supruga željom da jede alvu. Ona inače slabo jede voće, pa sam joj predložio da joj napravim NEŠTO sa alvom.

Prvo sam na tanjir sipao nekoliko kapi sirupa od drenjina, (a može i borovnica, višnja)... Onda sam narendao pola oljuštene jabuke i trećinu veće ili polovinu normalne šargarepe (beta karoten, dobro za kožu, sunčanje itd...). U to sam pomešao  2 kašičice rendane alve. Na vr' više zbog dekoracije sam stavio jednu višnju bez koštice, pokapao sa nekoliko kapi sirupa koji je i dole, kao i sa nekoliko kapi limuna. Na sve to i oko toga narendao sam i malo obične čokolade, zbog ukusa i dekoracije...Zbog (h)alve i zbog toga što se spremi brzo, poslasticu sam nazvao "Orient Express". Prijatno!


Нема коментара:

Постави коментар